My Blog Ticker

Daisypath Anniversary tickers

Saturday, March 28, 2009

..Aku dan Dirimu..

Suatu hari aku bkk la page member aku.. pastu tedengar lgu ni... so Sweet... pastu trus jth cinta ngn lagu nih.. adei.. suke2

Lagu yg dimaksudkan ialah "Aku dan Dirimu" yang dinyanyikan oleh Ari Lasso bersama Bunga Cinta Lestari... Sdapnye lagu nii.... lalallalalaa~~

Tibanya saat kita saling bicara,
Tentang perasaan yang kian menyiksa,
Tentang rindu yang membeku,
Tentang cinta yang tak terungkap.

Sudah terlalu lama kita berdiam,
Tenggelam dalam gelisah yang tak teredah,
Memenuhi mimpi-mimpi malam indah,

Duhai cintaku, sayangku lepaskanlah,
Perasaanmu, rindumu seluruh cintamu,
Dan kini hanya ada aku dan dirimu,
Sesaat dikeabadian.

Jika semua itu bisa kita hentikan,
Dan segala mimpi-mimpi jadi kenyataan,
Meleburkan semua batas antara kau dan aku,
kita........

Duhai cintaku, sayangku lepaskanlah,
perasaanmu, rindumu seluruh cintamu,
Dan kini hanya ada aku dan dirimu,
sesaat dikeabadian.

Duhai citaku, sayangku lepaskanlah,
perasaanmu, rindumu seluruh cintamu.

Duhai cintaku (duhai cintaku), sayangku (duhai sayangku) lepaskanlah,
Perasaan mu (perasaanmu), rindumu seluruh cintamu,
Dan kini hanya ada aku dan dirimu,
Sesaat dikeabadian....

adei... come la lgu ni..

6 comments:

AsYikHiNz said...

adei.... malas tui kdg layan pasaan nih
mcm2 hal dia wat. huh! benci laaa.... cemana ni??? wat should i do... just forget it.. rite.. hmm yes u r rite..

pikah yang baik said...

haha..ckp sengsorg

AsYikHiNz said...

ya la xdak sapa nk ckp ngn aku.. wawaa xpemes kan.. hi xpemes xpa leh aku merapu.. haha
aku sedeyyyhhhh bangat nih... rsa mcm dah penat sih.. penat23323323...... helpme.............

aida fitrianna said...

ada maksud pa2 ka cikien ..ehem2..

pikah yang baik said...

ha...apa mksudmu

AsYikHiNz said...

aihh xdak pa eh... suka lgu ni ja.. yg sy maksudkan adalah lgu ni didengaq kat page aidaa.. heheh.. aida xpala bebahagia.. seswai ngn lgu ni.. hhihi. len pada tu xdak maksud dah na..