My Blog Ticker

Daisypath Anniversary tickers

Saturday, March 14, 2009

..PreCiousThings..



TeddyBear..?? tentu semua dh mmg familiar sgt kan esp gurlzsss.. nway tanggal 13th of March 2009 i'd owned a teddybear... hih very d luVly bear.. (for Me). hmm.. stelaH berapa lma bru la leh punyai teddy bear nih.. heee bangga pulak... tp bkn org bg pown.. beli snirik jerr... hi. slalu org bg kan tp xpe i buy it my seLf. Nk tggu org Beli.. Hampeh.. hbuk tarak. haha.. Dh nmpk la jgk aku ni ciri2 suka kan benda2 org bagi.. hu..Ooo0pss. mgkinla.. tp kan klo diberi org tu lg bes kan berbanding kita beli snirik.. tambh2 bear.. hii. tp xsalah beli tuk kepuasan sendirik. So i Dunn need soMe more Bear oKay... no moRe!!..

14th of MarcH 2009 was the date that my precious hand phone turned 4 years old.. waahh! really don't reallize.. humm byk btul knangn yg hp ni tlah bg kpd aku.. tanpa 'dia' xberlaku la hidup ak yg happeNing cam sekarang ni.. xdpt la ak cek result msa mtrix dlu, xdapat la ak knal ngn macam2 jnis org kat dunia ni.. Actually tu pun kehendak TuhaN jgk kan sbenarnya.. sbenarnya sjak 2005 lg i'd owned this phone.. so ProuD to keep that long. hihi.. tu mrupakan hadiah kedua terbesar dr mak and bapak aku.. Yg lebihnya mak la.. dia yg nk beli tu.. hii. should keep it rite.. ??Of CouRse la..!! sape la yg nk bg ,slen depa kan.. SAYANGGGdePA!!!!.. semoga Allah memberkati hidup depa sampai bila2.. Amiiin.. tanpa depa jgk xdak lah ak.. AlhamduLillah ak dikurniakan ibubapa yg dapat memberikan ak kebahagian, ilmu, adab, nasihat & mcm2 lg lah. sampai lah ak jd cam sekarang.. tp byk yg buruk tu mesti la dr aku sendiri. yg xtau nk menghargai diri.. huh! camni la kan manusia.. MUdah Lupa diri... Astaghfirullah hal 'azim.. Jauh kan lah aku dr sebarang kesulitan dan kejahilan ya ALLAH... kna usaha la kan utk itu.. Yeahhh.

4 comments:

AsYikHiNz said...

hmmmm aku sedihhhh sediiihhh..... depa ja teman aku.. fmily.. sahabat esp pekah.. xpernah lupakan ak.. tq prennnn.. teddy ada hp ada.. ok r tu kan... arghhhh..
dihai cinta ku sayang ku lepaskanlah perasaaan mu rindumu sluruh cintamu.. dan kini hanya.. ada aku.. nannanna sambg snirik malas tulih

AsYikHiNz said...

Ya Allah mungkin Kau dah bukakan aku jalan.. Kau pimpinlah aku YA ALLAh agar aku tak tersalah langkah lagi.. Maafkan aku ya Allah...... (T_T)

Anonymous said...

pengalaman mematangkan pemikiran..

AsYikHiNz said...

waaa... tq2